miércoles, 24 de diciembre de 2008

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ - NAVIDAD

Αγαπητοί φίλοι,

Σας εύχομαι ειρήνη, υγεία, αγάπη και χαρά.

Καλά Χριστούγεννα και Καλές Γιορτές!

Bon Nadal - Feliz Navidad

Zorionak eta Urte Berri On!




Fivos Delivoriás - "Navidad" / "Χριστούγεννα"

Navidad
Pero ya no espero nada
A Papá Noel lo llamaban sólo papá
Y es un ex griego de izquierdas
Un mortal
Con su sueño sin techo alguno
Y la primaveral niña mamá
Sufre el peso de la receta antigua
Los olores huelen a algo cargado
A alguna herida
Que simplemente no queremos que se abra de nuevo

Navidad

Mis playmobils están cojos por mi culpa
Bengalas apagadas en el champán
Quizás para algunos sea todavía fiesta
¿Pero quiénes son ellos?
¿Viven en incubadoras o en pueblos?

Navidad

Y en todo lo que empiezo me va mal
Siempre termino en los clavos de una cruz
Y de vez en cuando los clavo yo también
A otro cordero
Así ha sido siempre y así volverá a ser

Navidad

¿Y tú qué quieres otra vez de mi vida?
Con tus lamparillas letales
Y tu beso siempre aceptable
Cuánto te odio
Quieres ser la misma y que cambie yo
Quieres que sea tu creador personal
No digas que me parezco a Donald
Yo resplandezco
Pero con un foco que no me es suficiente

Navidad

¿Qué culpa tengo de que si faltas mi vida tenga sed?
Su burrito va lento
Para encontrar un albergue nocturno
Que esté abierto
O un pesebre que ocupe el vacío

Navidad

Sin ella el año no empieza
Pastores reúno, magos de lejos
Lo que celebro es que cambiemos definitivamente
Felicidades
Sin fingir ya nada



Traducción de Vicky Rouska



Χριστούγεννα
Δεν περιμένω όμως τίποτα πια
Τον Αι Βασίλη απλώς τον λέγαν μπαμπά
Κι είν' ένας πρώην Έλλην αριστερός
Ένας θνητός
Με τ' όνειρό του δίχως στέγη καμιά
Και το ανοιξιάτικο κορίτσι – μαμά
Πλακώνεται απ' τη συνταγή την παλιά
Οι μυρωδιές μυρίζουν κάτι βαρύ
Κάποια πληγή
Που απλώς δεν θέλουμε ν' ανοίξει ξανά

Χριστούγεννα

Τα πλεϊμομπίλ μου είν' εξαιτίας μου κουτσά
Σβησμένα στη σαμπάνια βεγγαλικά
Ίσως για κάποιους νά 'ναι ακόμα γιορτή
Μα ποιοι είν' αυτοί;
Ζουν σε θερμοκοιτίδες ή σε χωριά;

Χριστούγεννα

Κι ό,τι αρχίζω μου πηγαίνει στραβά
Πάντα με πάει σ' ενός σταυρού τα καρφιά
Και πότε-πότε τα καρφώνω κι εγώ
Σε άλλον αμνό
Έτσι ήταν πάντα κι έτσι θά 'ναι ξανά

Χριστούγεννα

Κι εσύ τι θες απ' τη ζωή μου ξανά;
Με τα λαμπιόνια σου τα θανατερά
Και το φιλί σου πάντοτε αποδεκτό
Πως σε μισώ
Θες νά 'σαι η ίδια και ν' αλλάζω εγώ
Με θες προσωπικό σου δημιουργό
Μη λες πως μοιάζω με τον Ντόναλντ εγώ
Λάμπω εγώ
Με μ' ένα σπότλαϊτ που δε μου είναι αρκετό

Χριστούγεννα

Τι φταίω που αν λείπεις η ζωή μου διψά
Το γαϊδουράκι της τραβάει αργά
Να βρει ένα πανδοχείο νυχτερινό
Να 'ναι ανοιχτό
Ή έστω μια φάτνη να χωράει το κενό

Χριστούγεννα

Χωρίς αυτά ο χρόνος δεν ξεκινά
Βοσκούς μαζεύω, μάγους από μακριά
Γιορτάζω για ν' αλλάξουμε οριστικά
Χρόνια πολλά
Χωρίς να προσποιούμαι τίποτα πια


(Vídeo extraído de You Tube)


Χρόνια Πολλά!